środa, 20 czerwca 2012

Warszawa - ogłoszenia parafialne 17.VI.2010

Podajemy za witryną Ojców Bazylianów:




ОГОЛОШЕННЯ
1.     Вітаємо о. Ігоря Гарасима ЧСВВ, нашого настоятеля і протоігумена з Днем Ангела, який випадає завтра, 18 червня, та бажаємо здоров’я і Божого благословення на благії і многії літа.
2.     Вітаємо також о. Йоана ЧСВВ з успішним закінченням навчання на Варшавському папському богословському факультеті, дякуємо за різно­манітні послуги, які ніс також у нашій парафії (Служіння Літургій, сповіді, хрещення, катехизація тощо), та бажаємо Божого благословення на дальше служіння Богові і людям у василіанській  провінції в Україні, куди повертається.
3.     Сьогодні, після другої Сл. Божої, в залі під церквою відбу­деться зустріч мігрантів з представниками Міжнародної організації в справах міграції (МОМ) на тему помочі при виїзді «нелегалів» додому.
4.     Молебні до Христа Чоловіколюбця в місяці червні служимо в середи і п’ятниці о год. 1900.
5.     Запрошуємо молодь на молодіжну зустріч, яка відбудеться після вечір­ньої Божественної Літургії, біля год. 1900.
6.     Організація української молоді «Пласт» запрошує дітей віком 12-15 років на мандрівний  табір, який відбудеться в околицях Сянока 2-14 липня 2012р., а дітей віком від 6 до 12 років на табір до м. Тиліч біля Криниці, який відбудеться 1-12 серпня.
7.     У ризниці можна придбати молитовники «Прийдіте, поклонімося», Святе Письмо Старого і Нового завітів, Катехизм УГКЦ тощо.
8.     Намірення Святої Літургії: 
      900: про Боже благословення для парафіян
    1100: за †† Івана, Пелагію, Стефана, Розалію, Івана
    1745:  про Боже благословення і на подяку за всі благодаті від родини Потребків, їх дітей і внуків


НАМІРЕННЯ  святих літургій протягом тижня
пон.  700: - про Боже благословення для ієром. Ігоря ЧСВВ
                - за † Антона в 12-ту річницю смерті
        1730: за † с. Павлю
вів.   700: - за здоров’я: ……
               - за † Варвару
        1730: за † с. Павлю
сер.  700: за здоров’я і всі Божі ласки для Люби
         1730: за здоров’я і Боже благословення для Марії і її родини
чет.  700: з подякою за отримані ласки і прохання про Божу опіку і благословення для Ніни, Мирослава, Олени, Іванни, Ольги, Ореста, Зенона і Ігоря
         1730: за здоров’я Марії Фрідріх і її сім’ї
п’ят. 700: - за † Варвару
        730: за здоров’я Марії, Ростислава, Лілії, Данила, Олега, Наталії, Кароліни, Романа, Ярослава
суб.   700: за померлих: ……
         1730: за † с. Павлю


Уривки з Катехизму УГКЦ «Христос – наша Пасха»
4) Євхаристійне приношення
442 У Євхаристії Христос дарує нам участь у Його боголюдському житті з милостивої любові, а не через наші заслуги. Найвищим виявом цієї любові є Голготська кривава жертва Христа, спомином якої є літургійна безкровна жертва – Євхаристія. «Знайте, що не тлінним золотом чи сріблом ви були вибавлені від вашого життя суєтного, яке ви прийняли від батьків ваших, а дорогоцінною кров’ю Христа, непорочного й чистого ягняти» (1Пт. 1, 18-19).
443 Христос дарує нам самого Себе, щоб ми відповіли Йому взаємним даруванням. На слова Христового дарування: «Прийміть, їжте… Пийте з неї всі…» – ми відповідаємо, приносячи себе і дари: «Твоє від твоїх Тобі прино­симо…» – задля всього, що Він для нас учинив. На Божественній Літургії ми чинимо спомин Христового приношення-дарування, щоб відповісти нашим приношенням-даруванням: Христове є вічне й завжди присутнє, а наше потребує постійного відновлення і поглиблення.
444 Тому на Літургії молимося: «Зроби нас здатними приносити Тобі дари й жертви духовні, щоб була Тобі благоприйнятна жертва наша». Ця жертва полягає в тому, що ми «віддаємо наші тіла як жертву живу, святу, приємну Богові: богослужбу від нас розумну» (пор. Рм. 12, 1; 1 Пт. 2, 5). В анафорі ми це виявляємо у словах, у Причасті звершуємо споживанням, а після Літургії – усім нашим життям.
5) Святе Причастя
445 Святе Причастя увінчує участь християнина в Божественній Літургії. «Якщо не споживатимете тіло Чоловічого Сина й не питимете Його Кров, не матимете життя в собі» (Йо. 6, 53). Святі отці наголошували на необхідності причащатися на Літургії: «Скажи мені, якщо хтось, запрошений на бенкет, умив би собі руки й сів до столу, і, хоч усе приготоване, не брав би в ньому участі, то чи не образив би того, хто його запросив? Чи не краще, щоб він взагалі не приходив?». Для християнина сповнювати заповідь Божу «Пам’я­тай день святий святкувати» означає брати участь у Святій Літургії в неділю та свята. Задля духовного зростання Церква заохочує християнина якомога частіше приступати до Святого Причастя. Святий апостол Павло повчає: «Хай, отже, кожний випробує себе самого і тоді їсть цей хліб і п’є цю чашу» (1 Кр. 11, 28). Готуючись до святого Причастя, вірні іспитують власну совість і зберігають євхаристійний піст.
446 Християни причащаються Пресвятої Євхаристії «на відпущення гріхів і на життя вічне»: «Приступім до Причастя з палаючою любов’ю, щоб вогонь любові спалив наші гріхи й просвітив наші серця і щоб через причастя до божественного вогню ми самі розгорілись і були обожествлені». Умовою гідного святого Причастя є чиста совість причасника, покаяння перед Богом за гріхи і примирення з ближніми: «Зібравшись разом у воскресний день Господній, переломлюйте хліб і чиніть подяку, визнавши перед тим свої провини, щоб ваше принесення було чистим. Кожен, хто посварився зі своїм ближнім, нехай не приходить до вас, поки не примириться, щоб ваше принесення не було осквернене».

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz